barn och ungdomar av olika karaktär

kan vara bådre bra och dåliga
idag har jag träffat på tre klasser med helt okej nio och en klass av sexor där majoriteren var idioter.

nog talat om detta tycker jag

när jag kom hem hade jag missat att sätta på ljudet och missade därför att fredrik från jobbet ringde för att lite fint avsluta min anställning hos dom. eftersom jag inte svarade så passade han på att göra det på min telefonsvarare. även om det inte kom nsom någon direkt nyhet får jag väl ändå lov att säga att det va lite i det osmidigaste laget, men det är ju bara vad jag tycker.

nu kan jag alltså spekulera i om jag kommer få köpa min skidjacka för 30% eller om jag måste betala fullpris för den eftersom jag nu har slutat.
tål att tänkas på

nu ska jag styra bilen mot limpan o leka lite med viktor o hämta min kalender som är glömd hos björn
som mångsysslare är det nämligen svårt att leva ett kontrollerat liv utan någon kalender.
så är det med den saken imina vänner

nu ska jag hitta nått o mumsa på innan jag åker.

HEJ

Kommentarer
Postat av: amanda

va?? varför sa han upp din anställning? gillar dom inte dig??

2008-11-10 @ 19:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0