en inblick i mitt hypo ELLER kondriska liv ( beroende på vilket som är den delen att man hittar på)

för jag hittar inte på
även om jag själv tror jag ibland

eftersom jag vill hålla mig inom en normal tidsrymd så stannar jag vid början av sommaren

här skulle jag jobba på läger o träna som fan. men mycket annat är skoj. annat än att träna. så i början av månaden när jag KUNDE träna gjorde jag inte det. o i slutet va jag krasslig

sen skulle det vara femdagars o jag va i alla fall i relativt god form efter att ha tränat i alla fall lite på lägret.
men då fick jag magontet som pajade hela veckan.
inget femdagars där inte. snarare två

sen kom jag ju därför av mig helt o chillade restan av sommaren. eller. jag tränade en eller om det va två gånger i kiruna i alla fall

seeeeen va det väl inte mycket mer med det o när det sedan blev höst nu någon gångn innan 25manna i jag tänkte träna lite. ja då har vi hjärtat som spökar igen. men nu när dom säger att det nog går bra att träna ändå så har jat idag efter en vecka av hård förkylning släpat runt min tunga kropp i löpande fart i 35 minuter utana tt varken dö eller bli tvungen att börja gå.

nog gjorde hjärtat sig påmint. MEN eftersom det inte ska vara n ågon fara så sprang jag ändå.
haha om man kan kalla det att springa.

imorn blir det nog vila
fast om jag känner mig själv och OM jag förstfarande är frisk när jag vaknar imorn så kommer jag träna bara för att jag tror att kan

haha

nu ska jag sluta prata o slajda över till mandipands nya lägenhet :D

hej svej i NSM skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0