god bless gratis!

har just avklarat ett helt berg av strykning för att tjäna lite av mammas pengar.
nöjd gick jag för att kolla till min mobil innan jag tar tag i mitt nästa jobb

då fann jag detta sms :

hej lisa! vill du färga och klippa håret gratis? jag ska provjobba för ett nytt jobb och behöver en modell.

JA TACK jag är på är mitt svar :) ( men bara om jag inte måste klippa hpret jättekort som förra gången. ) haha

jag har ju bestämt mig för att inte se ut som en kille när jag har hjälm i vinter. och dessutom har jag ju just hittat en hjälm som är bra

nu ska jag återgå till nästa jobb. att göra i ordning fönsterbrädorna i köket

over and out

och tro inte att det här är det sista ni hör om håret ;)

hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0