idag- en bra dag

idag är jag lite muntrare till livet.
mamma har lovat att ge mig pengar. eller alltså. det visste jag ju att hon såklart skulle göra. men det känns alltid så dåligt när jag inte har några pengar o måste be om det. så på det planet är det bättre

sen är det bättre med sälen med för björn r så bra på att få allting att låta så lätt och bra. det är klart att vi kommer klara det där. vi ahr ju klarat flera år ifrån varandra förr. och jag menar det är inte värre än att jag får kommahem då och då om jag måste. så är det bara.

sen har jag fått hämta mina glasögon idag och dom är ganska fina måste jag säga
hihi

o mobilen som har varit på inlämning är med klar. och dessutom kom den externa hårddisken tillbaka från sin lilla reparationsresa idag. så man kan säga att jag är back on track nu
och imorn ska jag föra över aaaaaall björns musik så jag har massa massa bra att lyssna på när jag är i sälen

hihi jag ska dessutom börja pyssla med mina hemlisar :)

man faaaan va det blåser ute. det lixom visslar i fönstret och det låter otäckt. det gillar jag EJ

tur att man bor i en lägenhet o inte en koja i skogen. det säger jag er!

Kommentarer
Postat av: amanda

"tur att man bor i en lägenhet o inte en koja i skogen. det säger jag er!"



haha, sötnos.

2008-11-28 @ 13:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0