på morgonen, när man sover som skönast

ni vet när man känner att här vill jag ligga kvar hela dagen
( för mig infaller denna tid oftast när björn just har gått upp klockan sju för att gå i i duschen och jag inser att jag får ligga kvar o götta mig o slipper kliva upp)

idag avbröts dock denna tid av att min telefon ringde o jag fick hoppa upp ur sängen för att jobba.
det skönaste va att jag inte blev arg . snarare glad för att jag fick chansen att tjäna lite stålar.

så idag har jag varit idrotts och sljödlärare. jag hade en visselpipa på idrotten idag. då blev kidsen mycket snällare. bra skit det där.

här hemma har det hänt grejer.
igår när jag lämnade huset va jag ensamt boende barn i denna failj. okej jag är inget barn. men nrär man är yngst blir man ju barn. alltså va jag det enda barnet.
menunder kvällen igår (fråga mig inte hur det hände för jag har itne en aaaaning ännu. men jag ska ta reda på det. va så räkra) så flyttade i alla fall magnus dotter in här. ja så nu får jag inte vara barn längre tror jag. men om jag har tur får jag vara mammas barn i alla fall :) hehe

dock har jag inte träffat denna nya inneboende ännu. det ska bli lite spännande men pirrigt. hoppas att hon är en snällis o inte ska hålla på o konkurrera med mig när hag ska se på tv o så.
fast som tur är får vi snart bergvärme o då blir det varmare i källaren o då kan jag ligga i min favoritsoffa som har blivit degraderad till källaren o kolla på tv där.

det längtar jag nästan till. hgoppas detta händer innan jag ska till sälen.

nu ska jag sy en kjol som jag kan ha på mig på fredag när jag o amanda ska göra oss i orgning ihop och sen gå på flamman o dansa till musiken som min dj-pojkväns-babe björn spelar :)

mihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0