på spaning i norrköping

tjaa jag drar väl som vanligt en sedvanlig resumé för att sedan komer till det jag vill ha sagt.

i torsdags skulle jag o björn plötsligt med hans klass på kravall var på vi fick klä på oss varnma kläder och gå ner till stan i full snöochregnstorm. ganska exotiskt med snö i linköping ändå.

förfesten va trvlig och vif tolv klädde vi på oss. bara jag o björn o gick ut i mörkret för att spruta med år kvarblivna sjunolla-cider och fira att vi vid tolvslaget började fira vår fyraårsdag som tillsammans. det va kul :)

lördagen fortlöpte sendan med boberg-lek, pärlplattsläggningm fika på stan o hemåkning till norrköping där helgen skulle spenderas.

sagt och gjort.
lördagen började och vi åkte till stan bla bla bla bl a bla sen åt vi lunch. det va vid lunchen som björn plötsligt fick syn på house-maffians ledare i DJ nånting lal al ala bil så vi fick sitta på rad o äta vid bordet för att björn skulle kiunna bevaka bilsen och se om det nu va han dj-ens bil vi såg. och det va då DET HÄNDE. jag ser en kille på andra sidan gatan, lite i min ögonvrå och säger " där går håkan hellström" björn slet då blicken från bil-spanandet och säger DET ÄR JUUU HÅKAN!!  haha jag som bara tyckte han va lik tittade då en extra gång och såg då rakt in i håkans ansikte, sen försvann han in i filmstaden för att strax komma tillbaka med en kebab i handen. jag säger då det . håkans och mina vägar korsas i norrköping. det va nämligen andra gången på två år som vi möts i just det kvarteret :)

sen på kvällen åt vi på resaurang med mormor o morfar o mamma o magnus o kristin o sen va det roigt IGEN
för mormor skulle bjuda på llikör till kaffet hemma och då hade hon kaloa. o jag konstaterade att jag inte trodde att mormor drack just den sortens sprti, var på mormor säger "JO MORMOR KAN DRICKA MÅ DU TRO " så nu vet jag vad jag har fått den talangen ifrån.

sen när vi kom hem upptäkte jag till min stora förtvivlan att jag bara hade anmält tre stafettlag istälet för fem till nsm. MEN som tur är så bjuder arrangören oss på efteranmälningsavgiften bara för att vilse är största klubb. jo man tackar :) jag börjar gilla den där mail-ansvariga . haha

och idag i alla fall så va vi o matade änder på morgonen o sen åkte vi till farmor o farfar o sen till magnus mamma.
jojo här hinner man med ska ni veta!

tjaa
vad mer bör tilläggas?

hmm
JO
amanda- får jag titta på ditt nya hem på onsdag eller torsdag? snälla snälla snälla

förresten är det maskeradsläpp och mat på hg på onsdag. det får man INTE missa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0