o min vän det händer så lätt.

va min första tanke när vi i helgen glömde kristin på perrongen på tunnelbanan.
haha
vi kom ner för rulltrappan preciiis i den stund som tåger kom in på stationen och självklart blir man en såndär egoist som bara ser till att man själv kommer på tåget. när vi väl har satt oss inser vi att alla inte är med.
KRISTIN ÄR KVAR PÅ  STATIONEN!!
haha
när jag ringde henne med full ånger i kroppen så möttes jag dock bara av ett skratt
sen kom hon med nästa tåg.
pjew!
men det va nog roligaste händelsen på lördagen ändå.
:)

idag har jag sytt en lila mössa av tyget som blev kvar när jag sydde min tröja.
jag är dock lite tveksam till om jag kommer använda den.
den behöver stylas upp lite tror jag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0