människor

finns det många olika kategorier av. och jag tror knappast att jag har sett dem alla
men många av dom jag har sett har väckt många olika intryck.

på senaste tiden har jag irriterat mig på följande typer:

de som inte kan skilja på mitt och ditt. oavsett om det gäller saker eller vad det nu kan vara.

de som inte kan tänka klart oah handlar heeelt irrationellt bara för att försöka främja sig själv och sitt eget bästa.
typ vanaliserar min trädgård.

de som går i nian och tror att de är störst i världen men bara framstår som patetiska småglin

de som är kaxiga och dryga och tror att dom kan göra sig lustiga på andras bekostnad.

och sist men inte minst. de svarsjuka. typ jag själv.
jag kan lixom inte vara konsekvent med hur jag är mot andra och hur jag vill att dom ska vara mot mig.
jag önskar att jag kunde sluta vara så svartsjuk
jag ska nog googla på om det finns nån bra självhjälpsbok mot svartsjuka.
jag får bota mig själv.
viktor vill med vara med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0