the måndag

idag vaknade jag sju pigg en lärka, eftersom klockan blev omställd igår så va jag trött tidigt eftersom klockan egentligen va en timme mer, så jag somnade tidigt o vaknade ju där med tidigt. därför har jag för att vara snäll mot björn städat hela hans lägenhet. o då menar jag heela.
jag har duschat hela badrummet o städat spegeln och toan ocvh handfatet och golvlisten till duchen. sen har jag dammsugit och torkat golvet, skakat mattan torkat spisen damsugit bort flogorna som låg mellan fönstrena sådär äckligt ni vet. städat fläckten från gult äckel. med mera med mera med mera. undrar om björn komme märka det när han kommer hem. man kan ju alltid hoppas.
jag skulle vilja gå ut o hitta nått fint o lägga vid ljusen med, typ nypon eller rönnbar. men just nu regnar det så det får nog bli senare.
det vore dessutom bra om det slutade regna eftersom jag ska möta kristin blixten karlsson på stan vid tolv. om det regnar måste jag ta bussen o det känns inte >SÅ ekonomiskt.

nu ska jag nog lägga ut min skidjacka på blocket och freerid eller åka skidor eller nått. jag vill hellre ha en annan o den har jag inte råd med om jag inte cachar in från något annt lixom...

så det gör jag nog NU

Kommentarer
Postat av: amanda

åh du är för härlig! kan det inte va du och jag som är ihop istället? jag vill också ha nån som städar hela min lägenhet när jag är borta, speciellt grundligt flyttstädar den nu innan flytten :p

2008-10-27 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0