tjejen har ändå ett visst flax

det är självvalt av mig att ha en höst som är mer eller mindre fyllt med ingeting att göra.
idag snoosade jag mig genom två timmar för att slippa få två timmar med att inte ha nått att göra
men så plötsligt ringde emma o frågade om jag ville hoppa in o jobba på hennes jobb. o det ville jag ju. så det blev att studsa iväg o göra det.
så med lite tur får jag jobba mer där ibland nu.
o mamma har kollat med sina rekorsvännner. och dom behöver nog med hjälp förr eller senare under hösten.
jag hoppas att jag kommer rulla fram på småjobb hela tiden. nya spännande saker varje dag.
jag har ju trots allt ett visst flax.

skistar ska tydligen ringa på fredag om ryktet stämmer.
spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0