dagens hat:

lokalfester

det är back in the days men jag hatar det ändå

så nu har jag pratat klart om det

frågan i mitt liv just nu är om jag o anton ska våldgärsta hallsberg olgy o gå på deras fest på fredag

vi får se vi får se

hmm

jävla flax jag hade då- jag hade ett rätt mer än jag trodde på högskoleprovet. så jag höjde mig med 0,1 fr jag låg precis på gränsen,

men jag säger inte mellan vad. hopas jag va bättre än björn bara o hoppas han får veta idag :)


amanda: JO jag ska på maskeraden. o jag har försökt fråga om du ska men du dissar ju mig SÅ hårt :P



björn hade en sketen poäng bättre än mig på HP men det bjuder jag på för han är ju min björn :) hihi

och ingen klarhet i festen ännu

MEN min kropp är död pga träningen o den kommer vara dödare imorn

och imorn. ska jag gå DIT då?

o så ska jag jobba lite med.

fan va segt men ändå pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0