i en värld med bara ny asfalt

där åker alla longboard och är glada.
idag gick jag upp åtta o halv nio kom jesper. sen åkte vi board mellan nio och elva och sen åkte jag till stan o färgade håret. nu har jag lite bättre koll på hur min frilla ska bli känner jag. hoppas jag blir nöjd- sen träffade jag elin o jag shoppade lite mer på myrorna. igår köpte jag ju dom gröna jeansen som ska bli mitt projekt. så idag blev det rutiga gubbshorts o röda klackskor. sistnämda kommer nog aldrig användas dock. kankse till stuprörsjeans och tubtop. svart eller vit. inget mer markant än så.

dessutom ska jag jobba på dagis imorn så jag har fått packa inför helgen idag. jag är inte så sugen på att ha massa packning. men jag vet inte hur jag ska minimera den mer utan att gå med samma kläder i fem dagar... hmmm

nu ska jag nog se på äntligen hemma lite mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0