ångest personifierad och en liiiiite speciell dag

när jag vaknade och stuttsade upp ur min säng möttes jag av ett meddelande på skärmen.

anton säger: läs groths blogg. det blir inte mer groth än så.

och jag läser.

gustav groth är nog en av dfe bittraste och mest ångestladdade personer jag vet. MEN han gräver inte ner sig för det. han tar inte en spade, går ut i en park och sätter igång att gräva sin egen grav.
han ger inte upp.
han packar inte sina väskor och åker tillbaka till luleå där han trivs.
nej han skriver ett bittert blogginlägg. biter ihop
och tar itu med en ny arbetsvecka i ångestens tecken.
jag tycker att gustav groth verkar vara en stark människa :)

något annat som hände idag när jag vaknade var att jag fick veta att det faktiskt är min namnsdag.

undrar hur jag ska fira detta tänkte jag.
och vad jag kom fram till var ett lyxig frukost.

jag ska äta.
gröt med drottningssylt
ägg med kaviar
oboy
juice
smörgås med färskost och någon grönsak

fruskosten ska intas i soffan där jag tittar på sex and the city.

sen ska min dag börja.

först till kvarn
namnsdagsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0