drömmen om manchester och att sälja brädor när det inte finns nån snö

just nu befinner jag mig i en ångerfull fas i livet
jag ångrar att jag ska stanna i linköpinghela vintern närjag kan vara i en stör vit lekpark där livet är en fest.
jag ångrar att jag inte byter skolbänk mot sittlift.
så dumt

jag dagdrömmer om manchster som ligger och glänser i solskenet en vårdag i mars och jag förbannar img själv och mina beslut.

jag sålde tre snowboardar idag.
och det finns inte ens någon snö ute.
det är galet
och mer galet är att om jag hade min bräda här skulle jag ha den i sängen.
vi skulle sova ihop och drömma om snöfyllda backar med en pistad botten och en decimeter puder på det.
vi skulle vara lyckliga.

kan man ångra sig och byta tillbaka? kan jag komma upp till fjällen och bara säga här är jag?

snälla?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0