facebook är dom vanliga dödligas skvallerblaska och vi alla är med på mittuppslaget!

många personer med mig är sjukligt snabba på att sätta in personer i fack.
vem är det där?
varför gör han så?
vad jobbar han med?
vad har du för intresen?
varför har han en sån tröja?
vad lyssnar du på för musik?
vad har du för religion?
är ni kompisar?
har ni legat med varandra?
VAD HAR NI FÖR RELATION TILL VARANDRA?

nu finns det till och med en finurlig plats på internet.
vi känner den som facebook
 
här får man VERKLIGEN sortera in sina vänner i fack
vi bodde ihop
vi va grannar
vi gick i samma klass
vi jobbade ihop
ELLER

"You dated and then broke up but you still get along great. It's complicated"

när jag loggade in på facebook hade en vän från back in the days till mig lagt till detta.
vad fan är det för värld vi lever i?

okeeej
jag ska inte säga annat än att jag skrattade
och det ÄR roligt att man kan sätta in personer i fack
det stördaste är bara att man nu kan vara så satans precis

om jag träffar den här killen någonstans o jag har en vän med mig som frågar vem det är.
så KANSKE man svarar med sanningen , hela långa livshistorien om man är på det humöret.
men känner man inte för det så säger jag.
det är en vän

hahhaa

nu kan heeeela välrden läsa om mina relationer till höger och vänster.

facebook är dom vanliga dödligas skvallerblaska och vi alla är med på mittuppslaget!

image3
tejto liljegren- back in the days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0