ikea är tålamodets sämsta vän. och en sorgligt insikt

idag va jag på ikea o köpte en hylla.
för det första var den massa folk och en lång kö till kassan.
tjejen i kassan va ganska sur o det va inget vidare liv där inte.
sen när jag kom hem skulla byrån byggas. det tog mig tre timmar att få ihop den,.
och då är jag ändå ganska så händig
kanske skala 6/10. kanske mer. jag vet inte
detta gör ikea till tålamodets sämsta vän

lyckans värsta vän har visat sig vara en kombination
hunger
depp-musik
söndag
dåligt tålamod
samt ett sms med orden
"jag har börjat packa till idre"

JAG VILL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED

jag vill sitta på ost en dag då man är bakis som ett djur
man ångra att man lever och man har förmodligen gjort nått så dumt dagen innan så man inte borde få stå på sin bräda
man är nog egetnligen fortfarande full och borde inte få vistas i en pist
och man har nog inte ens gjort sig förtjänt av vännerna man sitter där med

ja jag vill ha allt det där
jag tar till och med det dåliga

jag tar kö från nio till tre
jag tar iskalla fingrar efter att ha stått i återläming hela dagen
jag tar till och med en pjäxa i huvudet

ibland är ånger det värsta man kan leva med
ånger i kombination med minnen och ett ruttet linköping.
det enda som håller mig kvar är björn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0