det stämmer, bosses har öppnat

för jag va där igår om jag glömde säga det
jag kanske ine sa nått allts igår
jobbet va softare o roligare än jag väntade mig när jag gick dit
jag köpte en tröja och på vägenh em åt jag o lotta en glass på bosses.
den kassa dagen slutade inte så kass ändå

idag har jag städat. våran dammsugare kan vara kassas i hela världen. jag haaatar
kassa dammsugare.
jag undarar vad jag hatar mst ihela världen.
jag tänkte på det när jag gick runt med dammsugaren i släptåg och hatade den
nog för att jag hatar den. men inte mest ihela världen.
man förväntas typ att säga att man hatr krig eööer nått mest i världen. men det är svårt att hata mest av allt när man inte vet hur det är. o det vet ju inte jag. i-land i-land i-land jag vet!
men jaa hmmm
jag hatar att bli besviken. när man trooor att nått ska bli på ett sätt o så laddar man som satan för det o så blir det inte så. det gillar jag inte. men frågan är om jag veeerkligen hatar det mest av allt.
nej det här är verkligen en klurig fråga.
jag får fundera på det medan jag städar lite i mitt rum
förresten .
jag hatar höga ljud som ringer i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0