lill-sten

det va tider det.
jukola hmmm jag vet inte vilket år. o bobban kunde inte följa med. så vi skulle ha en stan som symboliserade stina med oss under hela resan. efter det kallades bobban för lillsten ett tag. men nu hade jag glömt det. men nu kom jag på det för hon hade skrivit en komentar på min blogg
härligt :)

idag är det fredage
fredag är skönt
jag va i skolan mellan åtta o tio o sen har man ju ändå hela dagen till annat
så jag va duktig o började städa
men jag tröttnade
så jag sydde lite på min klänning
men jag tröttnade på det med så då såg jag på sex and thecity
man kan säga att det enda jag inte har gjort idag är att skriva uppsats
för det är det jag borde göra
jag borde äta med för jag är hungrig
hmm

jaja

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha aaaaw lill-sten!! vad gulligt! det hade jag också glömt.. det måste plockas fram igen!

2008-04-19 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0