mot mot mot

gång
det är mycket motgång just nu
knäna
ljumsken
förkylning
o så magen
men magen har blivit bättre
och så huvudbry om allting annat
igår kom jag o lotta på att vi skulle ut o resa en helg
men nu har jag kommit på att jag inte har råd
för jag måst eju kunna leva i maj med
o i maj får jag bara typ 5000 i lån och inte allt mycket i lön.
typ max 2000
jag fattar inte varför man får så lite i maj!?!?!
dessutom spillde jag sylt på mitt vita nya favvolinne
så nu är det en fläck på det
ååååååååååååå

jag vill gömma mig o inte komma fram på länge

Kommentarer
Postat av: Groth

På min tid fick man bara 3600 i lån i maj, bara lite knappet....

2008-04-16 @ 04:09:10
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0