total förvirring

vaknade just o fy fan va jag har drömt konstigt i natt
började med att drömm att jag typ va tillbaka på gotland. ellerdet va typ det folket fast här i ryd.
så gjorde jag msassa dumheter som maninte ska och sen när jag skulle ta mig ur det så körde allt bara ihop sig och det blev mycket MYCKET dåligt :P
som tur är är det ju lätt att smita till en annan dröm.
så då hamnade jag i norrköping tror jag.  nån form av politisk konflikt som senare urartade o blev typ kosovo fast norrköping. så jag kom ifrån min mamma o allt blev skumt.
trodde att alla hade dött tror jag.
sen hittade jag min telefon o då ringde min syster o sa att dom trodde att jag hade försvunnit så dom va på polishuset o eftelyste mig. sen sa hon att hon skulle komma o hämta mig utanför parkeringshuset som jag tydligen va i
så då gick jag ut o så kom dom med polon på en het vanlig och icke krigshärjad gata o hämtade mig. sen hamnade vi i en husvagn där vi pratade om semester och hur bra potatisen va den här sommaren.

sen fick jag ett sms o vaknade.

därhar ni en guidad tur i mitt huvud under en natt

är ni inte tacksamma att ni inte har det såhär varje natt? :P

Kommentarer
Postat av: Mathias

tjenare, var det du som hälsade på mig förra lördagen i ryd"skogen"?

/mathias johansson (Gok)
[email protected]

2008-04-12 @ 11:30:17
URL: http://sirvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0