ett kärt återseende i flera bemärkelser

nu har jag varit i idre ett par dagar
förest blev jag glad när jag kom
sen blev jag glad när jag åkte :)

hann med tre dagar med sjukt mycket bräda och andra aktiviteter. en utgång på kiken ( dock utan fylla som jag hade lovar mig själv ) en aktivitetskväll och en runda med längdskidorna

jääävligt jobbig blev den då jag inte hade någon valla alls och blev tvungen att köra skate hela vägen.
gött med träningsvärk idag dock

nu har jag massor att stå i
så på återseende mina bloggande kumpaner.

och hur fan va festen i korridoren???

Kommentarer
Postat av: Bob

Fan, jag vet inte hur fan den blev... jag fick jobb.. bittert!!

2008-02-12 @ 12:56:32
Postat av: Malin

den var kul tills min väska vart bortrövad, de du =)

2008-02-13 @ 21:06:11
URL: http://www.mawlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0