ett simplare sätt att spendera kvällen i ena delen av soffan

i min vår soffa finns det plats för två.
i den ena delen av soffan, den längstbort från tv.n.
Där sitter björn med sin dator och översätter  japanska
i den andra delan, nära tv.n
där sitter jag
jag bloggar lite samtidigt som jag kollar på greys. dom räddar ett rådjur idag.

man kan säga att min kväll ha en lite simplare framtoning än björns.
det kan vara ganska skönt

haha nu överlevde rådjuret mirakulöst
på tal om rådjur

nu ska jag nog återgå till att titta på tv.n helhjärtat.

jag måste bara berätta att jag har tränat idag
och jobbat
och gått en promenad.

det kallar jag en kreativ lat-dag :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0