på tal om golf

så är det hjärtan över hela stan. och då menar jag dom lysande hjärtan som komunen har kostat på och satt upp över hela stan för en sketen dag.
så så är det med den saken

jag ovh björn va på bio ikväll vi såg juno och det va  en bra film. det bästa va nänstan musiken
jag tjatade om den hela vägen när vi gick hem och nu håller jag på o laddar ner den,
jag ska fråga björn om jag får bränna en skiva med den sen
................frågar..................
det fick jag :)

förresten så pratar jag med en tjej som raggar på björn på msn. hon tror nog att jag är björn. snart ska jag släppa bomben och jag ska gotta mig i det heeeeela kvällen för jag är en elacking och så är det med den saken.

snart ska vi äta ben & jerrys och vänta på att vi kan ringa till anton. det kan vi nog göra om en halvtimme

HEJ

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick det med raggarbruden lis? släppte du bomben? =)

2008-02-14 @ 22:25:47
Postat av: Groth

Vet björn om det där? det där är ju en sån grej som Björn typiskt inte skulle gilla...men ack så underhållande för oss andra :-D

2008-02-15 @ 09:54:08
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com
Postat av: amanda

musiken i juno är skitbra! massa belle och sebastian.

haha elaking är vad du är!!!

2008-02-15 @ 16:51:04
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0