the day of 21

ja. så idag är alltså dagen då jag har levt i 21 år.
21 ganska festliga år om jag får säga det själv.
men jag ska fatta mig kort.

hmm

amanda o anton ha träningen ikväll o dom har inte bestämtnått
dom har inte ens varandras nummer så nu har jag förmedlat det
ska kanske dyka upp på träingen sen o se vad dom har för sig
se hur själva träningsformen yttrar sig
jag gissar på hopp skutt och lustiga steg
träningen är spänst

idag ska jag förresten klippa mig för jag fyller år idag så jag har fått massa pengar i helgen

hoppas det blir fint för jag vill inte vara ful

vem vill egetnligen vara ful?

min förklaring till frisyren ska vara:

jag vill spara ut tilllångt men det ska vara roligt under tiden.
därför vill jag klippa en frisyr som kan växa.
lugg? nej det kan jag inte ha

tack :D

Kommentarer
Postat av: amanda

fan 21 låter riktigt vuxet! jag vill också vara 21.
antons och min träning blev bra, och den var jättejobbig. jag orkade bara sex intervaller, men dom var riiiktigt hårda!

"hoppas det blir fint för jag vill inte vara ful" hahahaha du är skönast. hur blev håret? puss!

2008-01-28 @ 19:08:35
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0