nu ska ni få höra

om den första gången lisa skullman körde keps-ol-
vi delades in i lag o jag hamnade med jullan almén. ooo my tänkte jag. det hör kommer bli jobbigt.
och det blev det.
vi hängde dom med ganska bra tack vare att jullan tog ikapp varje gång hon sprang .. haha
sen stukade jullan tyvärr foten precis på slutet av första rundan.så då fick jag byta partner till nästa bana.
det va då det hände. jag hamnade med ivan.
satans rackarns skit
nu blir det löpa av tänkte jag.
o det blev det!
jag sprang o sprang o sprang o hann knappt fatta att jag kunde vila innan ivan va tillbaka igen. satan va jobbigt det va.
så nu har jag fått trycka typo en halv stor chokladkaka och sitter nu smått apatisk vid datorn.
jag orkar röra fingrarna för att skriva. men det är knappt
idag ska jag screwa kompisringen o sooooova

bara nio dagar kvar i himel-helvetet nu

Kommentarer
Postat av: mandipand

hahahahahahahaha!!!

2008-07-07 @ 19:44:29
Postat av: Groth

Jag instämmer i skrattet...

2008-07-16 @ 11:47:36
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0