ett dygn och två telefonsamtal senare

kom dom och hämtade paketet.
så nu är det äntligen påväg vilket innebär att jag kankse kan få tillbaka det snart.

idag sitter jag o knåpar med min hemtenta. det går inte så satans bra. jag har ordbajsat lite mer än en sida eller mer exakt 459 ord. så nu har jag gjort mig förtjänt av lite vila tycker jag.

igår hade vi en liten klassfest på NH. det va rätt segt och jag måste väl erkänna att kvällens höjdpunkt var när christer berättade att han har ahft mask i magen när han va liten.
han berättade att man kände att man hade det och att det syntes när man va på toa.
det lät sjukt äckligt och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag aldrig behlver se det.
det har  dock visat sig att man får mask i magen om man äter snö.
och med tanke på att vi inte har någon snö i södra sverige så kan man nog konstatera att kidsen idag ingte kan få mask i magen i samma utsträckning som förr.

dock något att tänka på för det föräldrar som tar med sina barn till fjällen en vecka om året.
HA

björn har varit på golfenoch ätit mat idag.
fläskfilé potatisgratäng och nån satans sås.
hur avis blir man inte?
jag ska fundera ut någon riktigt exotisk och sjukligt god mat att äta till kvällsmat.
det ska bli gott

igår hittade jag förresten en jättefin olås cykel med punktering.
jag fick inte ta den för björn. men jag funderar på att göra ett nytt försök idag.

nu ska jag gå o äta några torftigt torra pizzabitar från igår och vara bitteröver att jag inte blev tillfrågad om att gå till golfen och äta.

PS: är det någon som vill leka i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0