segare än att vänta på tomten

idag ska dom komma och hämta min hårddisk. någon gång innan två
knuxet är att jag börjar skolan om 30 min. så jag vill gärna att dom ska komma typ NU så jag hinner.
det är skitsegt att vänta
nu låter det lite som att det kommer en bil
HOPPAS!!

här i mitt hem ser man ju in till grannarna ganska bra.
en av grannarna syns bara när han sitter vid datorn. vilket är typ alltid.

frågan är vad han pysslar med.
antingen sitter han o spelar nått spel. men han har inga sånna hörlurar som är karatärristisk för en spelare.

han kankse sitter och chattar med en kvinna från ett annat land som försöker få honom att ge henne pengar så hon ska komma hit. men så visar det sig att det va en man som har blåst honom och så har han inga pengar kvar för han har gett bort hela sitt csn så han har massa skulder till dom. och då måste han spela poker för att vinna tillbaka dom

POKER. kan vara nått annat som han pysslar med. men det kan klassas in under kategorin spel.

det skulle också kunna vara så att han är en stor porrfantast som sitter och porrsurfar hela dagarna. och i den delen av lägenheten som vi inte ser har han en liten hörna där han spelar in porrfilmer. men det får vi inte hoppas!

kanske är det så att han driver en nät-dejtingsida och han sitter hela dagarna o matchar ihop folk.
men det ser han inte ut som.

mitt sista förslag är det tråkigaste men kankse rimligaste. det är en kombination av spel, poker, chatt och skolarbete. han kanske läser nån datagrej och helt enkelt får spendera mycket tid vid datorn.

han har dock en ganska omodern dator....

nu låter det massor nere på gatan.
det är nog brevbäraren i hans lilla elbil.
jag får smyga fram till fönstret o kika.
nu börjar det bli för sent att stressa till skolan ändå.
CRAP!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag tror att han bara har sjukt mycket spam på sin email somm han måste rensa bort, vilket tar hela dagarna.

Eller så driver han ett brottssyndikat från sin dator...skickar ut trädgårdstomtar runt om i världen fyllda med Opium...det är nog den mest troliga teorin

2008-03-13 @ 15:55:13
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0