smått ändrade åsikter

idag har det snöat hela dagen och därför skulle jag o mamma åka skidor
vi kom inte upp med bilen för den första backen vi provade
så vi åkte till ett annat skidställe istället
där kom vi inte heller upp med bilen
så vi åkte hem istället
då kanade bilen in i ett vägräcke och blev repig

detta va andra bilen på tre dagar som blev repig när jag färdades i / körde den

i söndags passade jag nämligen på att köra in med jonas bil i en annan bil när jag lånade den.

och till följd av detta vill jag lägga in en ändring angående livet i min bubbla
(och lite på grund av att amanda inte vill bo i den annars)

vägbanor, och stadsdelar ska vara somriga. det ska finnas badsjöar och stränder samt uteserveringar och ställen man kan grilla på.
MEN det ska också finnas skidåkningsmöjligheter när helst man vill!

okej?

Kommentarer
Postat av: amanda

kravaller då?

2008-03-27 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0