big day. big BIG day

vi ska springa öl-ol
jag trór inte att bästa uppladdningen för öl-ol är att supa sig full som en kastrull ochsomna strax föra fem med ett tjut i öronen
det var i alla fall så det gtivk till

vi hade idreåtreträff i mindre skala igår.och som alltid när mna har inga förväntningar så blir det fett fett FETT skoj
flamman var bättre än aldrig förr. musiken flödade och fan vad vi dansade
tyvärr flödade även spriten och senare på kvällen också regnet

allt som allt måste jag ändå säga att detta kan ha varit en av mina bättre kvällar i linköping.

och freddan och therese får allttid alltid ALLTID stå under mitt paraply :)

jag får förresten be om ursäkt för sluddrig skivande. detta beror på att jag ligger ner i soffdan ocvh skriver för att skona mig själv ferån all eventuell huvudvärk
SKÖÖÖN början på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0