du vet du vet du vet

du vet att varje dag du lämnar död gör dagarna att leva lite färre.

så är det nog.

jag lverlevde dagen idag men kan inte säga att jag har fått massor gjort
jag vill inte gå och lägga mig för då kanske det blir imorgon och jag tror att det kommer bli en dålig dag.
min sinnesstämning är icke på topp just nu.
jag skiter i träningen imorn med.
så får det bli.

förrestentr ro jag att amanda inte vill prata med mig. jag har ringt två gånger men du svarar inte

jag har ringt björn två gånger med men han svarar inte heller..



Kommentarer
Postat av: Groth på nattskiftet

Ibland är det ju inte lätt. Men som gubben som sket på sig i badkaret sa : "äh, det löser sig".

2008-05-31 @ 23:50:49
Postat av: amanda

jo jag vill prata med dig!! ring mig igen

2008-06-03 @ 16:06:37
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0