kankse inte helt okej

att vara full redan halv åtta en torsdag.
men KUL
det var verkligen roligt igår. mest för att mandipand va med tror jag.
det är så roligt att festa med dig :)

men idag är jag lite lätt bakis. det är skönt att jag inte börjar jobba förns klockan fem.

åå jag borde inte skriva bloggen jag borde skriva nån av mina två grejer till skolan.
men det är så ångestframkallande såj ag inte skriver alls.
då blir det mer ångest och sen blir det som ett snurrande hjul som bara snurrar fortare och fortare
jag funderar på att skita i uppsatsen
jag behöver detn ju egentligen inte.
det är bara det att glassen inte är lika god när man vet att man borde ha gjort nånting annat.
men jag har lite att ordna med ändå-. ut över det där skoljoxet.
jag har ju för tjyven min studiecirkel att tänka på :P

nej nu vet jag nog varför jag inte har bloggat på ett tag.
jag har ingenting att skriva
eller jo det har jag.
jag har massor
men ingenstans att börja. så jag ignorerar och har det kvar i mitt huvud istället

i morn ska jag åka till pappa och ebba och björn ska följa med :) det ser jag fram emot

Kommentarer
Postat av: Groth

Vi har alla lidit av skrivkamp Lisa, det är okey.

Förstår du? det är OKEY.

2008-05-09 @ 14:27:12
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0