nomadlivet tär på krafterna

och därför ska jag nog stanna här i linköping dit jag kom hem idag i alla fall ett par dagar nu
jag funderar på att ola hela dagen imorn för att vara laddad med solenrgi när jag kommee till jobbet på fredag. då ska jag jobba heela dagen mellan 11 och 18 innan jag ska på sommarkrysset. sen ska jag jobba lite på lördagen med o sen kankse jag åker hem till mor, det är ju soft att vara där. ska det vara varm kan jag bada med, och sen kommer systeryster på tisdagen o då kaaaanske vi ska på the animalpark o kolla på djuren.

sen jag kom hem har jag varit duktig o packat upp o tvättat o städat mitt rum. jag skulle faktiskt kunna spendera lite tid i mitt rum nu  när det är städat. därför har jag flyttat in datorn hit nu o skriver kankse det första blogginlägget från mitt rum... tror jag... hmmm
jag har provat mina nya kläder med
en cheap mondaytröja
en taaadaaaa gul klänning
ett par shorts som jag
taaaa daaaaaa ( ännu mer) fick gratis!!
och en tröja till från carlings som jag kan ha o slappa i i sommar på mitt jobb :)

hmm tror att det va det
nu fick jag sms
känns mer intressant så jag avviker
tjaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0