jo jo

ja en jojo skulle man ha
men det där är mer ett jojo som i ja visst
så ni inte misstolkar rubriken

idag har jag utökat min bredd i arbetslivet något genom att ha jobbat i en förstaklass hela dagen. nu sträcker sig min lärarkompetens ( hahahahah) från ettan till nian. det känns bra att ha en VISS bredd. mihihih

ettorna är som niorna men mindre. dom tror att dom är roliga när dom mesar sig och fjantar sig och om man ryter i som fan en gång så tycker dom att det är kul och vill se om man kan bli ännu argare. ignorerar man dom eller är lika dryg tillbaka så slutar dom och blir gulliga barn.
 det kan vara bra att veta för den som tänker ge sig ut i lärarayrket

vidare kan jag meddela att jag inte är lika arg längre som jag var när jag skrev ett av föregårnde dagars blogginlägg. jag tycker nu mera bara synd om och vill nästan skratta. haha

jag skulle dessutom vilja använda mig av det engelska uttrycket" I petty you" för det gör jag,

nåja. eftersom jag inte tänker lägga mer energi på detta så byter jag nu ämne rakst,

i helgen är det sista hegen i limpan kan man säa eftersom nästa helg består av maskerad o därför inte kommer "ge" så mycket.
i helgen räknar jag därför med att hinna med :
massa mys med björn, bland annat baka julgodis se på film äta massa god mat baka äppelkaka typ

desstuom ska jag hinna träffa petter och kanske olle ,
dessutom ska jag försöka komma förbi christer med hans bok som jag har lånat och kankse utföra något häng med viktor.
dessutom trooor jag att den här helgen blir helgen då den stora ångesten kommer. JAGVILLINTEÅKAIFRÅNMINÄLSKLINGSBABEBJÖRN-ÅNGESTEN. den går inte att bota och den måste genomlidas.. jag ser dock inte fram emot det alls.

MEN jag o björn har besämt att vi ska få paket av varandra varje advent fram till jul. haha ja jag vet det är bara fyra. jag har tänkt ut tre av bjrön paket. inte för att jag tror att han läser min blogg. men jag tänkte ändp inte säga vad han ska få. in case of lixom.

nej nu får det vara nog för dagen. jag har tränat idag (tjoho) och är trött så jag ska nog krypa till kojs. imorn ska jag hantera högstadiebarn hela dagen och kolla på snowboardskor med mamma. jag hoppas att det innebär att vi köper ett par med mammas plånbok. mim mamma är nämligen bäst :)

HÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0