men det är ju UN DER BART!

vilken häärlig kontinuitet om det nu stavas så . jag har på min blogg nu för tiden. jag skulle kunna byta namn på den till ytterst sporadiska tanknar som bara uppstår vid ångest och andra stora känslor.
SÅ!
haha

på tapeten idag är pengaångest och att inte ha någonting att göra på dagarna vilket leder till understimunlans!

jag har inget jobb eftersom jag väntar på vintern. detta leder till en förskjuten fattigdom
. det jag jobbar nu får jag ju lön för i sutet av november och ska alltså leva på i december. i december kommer jag ha ett eget hem igen och ska därför kunna leva på de få kronor jag inte kommer ha.
sen kommer januari och då ska jag leva på de pengar jag har jobbat ihop i november. som det ser ut just nu kommer jag jobba 4 dagar i noveber. haha
det blir en fin månad det.

detta i sin tur leder till att jag måste spara mina pengar jag nu har och kan därför inte göra så mycket roliga saker eftersom det mesta roligt kostar pengar.
DÄRFÖR har jag nu som ett försök att dryga ut min kassa lite sökt till komvux. hihi . det ska bli kul att läsa gymnasiekurser igen :)

ja så så är det med den saken.

dock går jag en ganska skojsig helg till mötes.
på lördag är det 25-manna och även om jag inte ska springa så blir det ju skoj att hänga lite där OCH leka med thereses nya lilla hund.
sen är det paaarty på kvällen och på söndag ska jag leka med freddan och kankse siri
för på måndag ska jag följa med jesper på öppet hus på tillskärarakademin och sen ska vi träffa siri.
så det blir någon form av hel helg i huvudstaden.
festligt värre

nej nu får jag tacka för mig.

på återseende med mera ångest vet ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0