the helg

är snart över, men det va en timme mera helg den här helgen. den har utnyttjats väl. jag tar det hela i tur och oordning.
fredag, claes-hämtning,matinhandling,matlaaagnig,ätning,batubadning,jagvillintevaramersjuk-ångest samt sömn.
lördag, playdate the grande.
frulle,claes åt en hel limpa själv. sen kaninmatniung,gettittning,hästtittning,cloettagodisinköp,promenad,LÖVHÖGSHOPPNING. sen gick vi på stan o jag provade jackan som jag vill ha o nu VILL JAG HA DEn ännu mer!
sen gick vi o åt på steves och rullade hem o spelade yatzy. jag både vann o kom siist. sen va det tvätttid o grejerna hann som vanligt inte torka på tvättifden så nuu hänger allt i lägenheten. o sen gick vi på björns klass förfest till kravallen.skoj förfest trorts att jag kände ingen. sen blev lille claes för full o kräktes så vi fick gå hem . haha
sen kräktes han när vi vaknade igen. haha igen.
inte lätt att vara 17.
så söndag blev en timme längre och deeg hela morgonen sen gick vi till vääärldens bästaste stångåns gatukök o åt hampurilajnen. fin stavning.
nu lekar bröderna norman med fortes skivspelare o jag geekar.
tjoho!"

imorn ska jag köpa pärplattor och pärla heela dagen!
yäääy

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahha en hel limpa?

och ni kom aldrig till kravallen?

och gick ni ända till gatuköket? det som ligger i tannefors? djises

2008-10-26 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0